Zostań weganką na III Bieg Wegański

Już 26 września br. odbędzie się III Bieg Wegański, w którym zamierzam pobić swój dotychczasowy czas na dystansie 5 km. Tym razem zamierzam też wystartować nie jako wegetarianka, ale weganka. Od jutra projekt 11 dni diety wegańskiej!

Musli z bananem i mlekiem sojowym

W tym roku podjęłam decyzję o wykluczeniu z diety wielu produktów, w tym mięsa, ze względu na zdrowie. Zaczęłam intensywniej ćwiczyć i... biegać. II Bieg Wegański był pierwszą imprezą biegową i sportową w której wzięłam udział. Gdy dowiedziałam się, że jesienią odbędzie się po raz trzeci, niemal od razu zapisałam się. Tym razem ponownie pokonam dystans pięciu kilometrów. Niezmiernie ucieszyłam się, że jednym z "zająców" została w tym roku Beata Sadowska, której książkę o bieganiu uwielbiam (pisałam o niej tutaj).
Radość po biegu:) Wiem, że znowu to zdjęcie publikuję - postaram się o nowe:)

Jednak ten bieg będzie dla mnie zupełnie inny, mimo iż dystans nie ulega zmianie, ponieważ postanowiłam wystartować jako weganka! Od jutra do dnia biegu, czyli przez 11 dni, zamierzam nie jeść nic, co pochodzi od zwierząt. Co prawda, do tej pory unikałam mleka czy jogurtów, ale lubiłam sporadycznie sięgnąć po ser feta czy jajka. 

Wierzę, że mi się uda, mimo iż w ciągu najbliższych dwóch tygodni czeka mnie pewna podróż, bardzo dużo zajęć i projektów. Wiem, że wytrwam i mam nadzieję, że po III Biegu Wegańskim nadal będę kontynuować dietę wegańską.  
Podczas tego wyzwania z pewnością będę korzystać z przepisów z książki Marty Dymek - Jadłonomii, która jest po prostu świetna.

Trzymajcie kciuki:)

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram